top of page
villa-kalkoven-voor-social-media-83.jpg

VACATURE

Administratief Medewerker ( +/- 8 uur per week) 

Wij zoeken een administratieve duizendpoot die ons team komt versterken! We zijn op zoek naar een administratief medewerker die ons helpt alles soepel te laten verlopen en het leuk vind om verschillende taken en projecten op zich te nemen. Heb jij ervaring in de horeca of in ieder geval veel affiniteit hiermee én ben je goed met cijfers, papieren en computers? Dan is dit jouw kans!

Wat ga je doen?

Als administratief medewerker ben jij de persoon die zorgt dat alles achter de schermen goed geregeld is. Van e-mails, overzichten, personeelszaken en facturen tot voorraadlijsten en losse administratieve klusjes, jij hebt het overzicht en houdt alles bij. 

Wat ga je doen?

  • Het verwerken van vragen van zowel gasten als medewerkers 

  • Het versturen, controleren en verwerken van facturen

  • Het op orde houden van de personeelsadministratie 

  • Ondersteuning bieden aan het management met diverse administratieve taken

  • Orde brengen in, en meedenken met de creatieve chaos en ideeën van de eigenaren 

  • Actief meedenken in verbeteringen om onze bedrijf elke dag een stukje beter te maken. 

Wat breng je mee?

  • Ervaring met administratieve taken en de kunst om overzicht te houden 

  • Grote affiniteit met of bij voorkeur ervaring in de horeca

  • Je spreekt en schrijft goed Nederlands

  • Je bent georganiseerd, nauwkeurig en kan goed zelfstandig werken

  • De ‘ik heb dit nog nooit gedaan, dus dit kan ik vast wel’ mentaliteit. 

  • In overleg beschikbaar voor +/- 8 per week, bij voorkeur verdeeld over 2 middagen

  • Een goede dosis humor, gezelligheid & aanpakkersmentaliteit

 

Wat bieden wij jou?

  • Een mega gezellige en informele werkomgeving waar altijd wat gebeurd. 

  • Flexibele werktijden & dagen, perfect te combineren met bijvoorbeeld een rol als ouder. 

  • Ruimte om jezelf te ontwikkelen en wisselende projecten op te pakken

  • Een marktconform salaris​

Wij bieden

villa-kalkoven-voor-social-media-83.jpg
Gezellige werkomgeving

Een mega gezellige en informele werkomgeving waar altijd wat gebeurd. 

​​

Flexibele werktijden

Flexibele werktijden & dagen, perfect te combineren met bijvoorbeeld een rol als ouder. 

Wisselende projecten

Ruimte om jezelf te ontwikkelen en wisselende projecten op te pakken

Enthousiast?

Mail, bel of vul het formulier in.

Adres

Villa Kalkoven

Steenwijkerstraatweg 98

7942 HR Meppel

Onze openingstijden
28 juli t/m 3 aug gesloten.

Maandag gesloten
Dinsdag gesloten
Woensdag | 12.00 uur
Donderdag | 12.00 uur
Vrijdag  | 12.00 uur
Zaterdag | 12.00 uur
Zondag | 12.00 uur

Maandag en dinsdag alleen op aanvraag voor groepen en partijen.

  • Instagram Villa Kalkoven
  • Facebook Villa Kalkoven

© 2019 by

Villa Kalkoven / LuciaKortekaasMarketing

Privacybeleid

bottom of page