foto9.jpg

VACATURE

Bediening

Kijk je ook uit naar een inspirerende werkomgeving bij een groeiend horeca bedrijf in Meppel? Wij zijn op zoek naar een ambitieuze gastvrouw/gastheer die op zoek is naar de volgende stap in zijn of haar carrière of een leidinggevende die zijn of haar ervaring graag bij ons jonge en groeiende bedrijf verder wil gaan ontwikkelen.  

 

Nadat wij 3 jaar geleden deze locatie hebben wij overgenomen hebben wij ondanks corona een sterk groeiend bedrijf gecreëerd rondom de monumentale kalkovens. Het bedrijf bestaat uit een restaurant met ruim terras en diverse ruimtes voor feesten en partijen. Ons restaurant onderscheid zich door een unieke beleving op een prachtige locatie met een informele sfeer waar wij voor de gasten een echte avond uit creëren. Hierbij werken wij graag met lokale en duurzame producten om tot herkenbare gerechten te komen die wij in een modern jasje steken. Daarbij zijn wij zowel voor lunch, borrel als diner open. Tevens draaien wij diverse partijen, denk aan zakelijke evenementen, verjaardagsfeesten, babyshowers en natuurlijk bruiloften! Oftewel een dynamisch bedrijf waarbij geen dag hetzelfde is. Nu ons bedrijf dermate hard groeit zoeken wij een extra leidinggevende voor ons flinke bedieningsteam, zodat wij nog verder kunnen werken aan onze kwaliteit. Ons team bestaat uit nog 2 collega’s die leiding geven aan het bedieningsteam, hiermee werk je dan ook nauw samen. Jouw focus ligt naast het aansturen van jouw collega’s in het restaurant vooral ook bij groepen en partijen. 

Doe de test!

Wat kun je verwachten? 

  • Een rol als gastvrouw/gastheer waarbij je o.a. verantwoordelijk bent voor de reserveringen en service tijdens het verblijf van onze gasten.

  • Verantwoordelijk voor de aansturing van team en uitvoering van de feesten en partijen.

  • Verantwoordelijkheid in de vorm van eerste aanspreekpunt voor gasten en jouw collega’s en of de leiding voor een bepaalde groep / event.

  • Een rol waarbij je je creativiteit kwijt kunt en je kunt meedenken en uitvoeren van events en promotionele activiteiten. 

  • Een rol waarbij je nieuwe teamleden traint en het huidige team verder ontwikkeld. 

  • Je kunt snel schakelen en houd van een afwisselende werkomgeving. Je weet je dan ook als een vis in het water aan te passen aan verschillende gelegenheden en type gasten. 

  • Je vind het leuk om met onze (bruilofts) gasten mee te denken en op een creatieve manier dé perfecte dag samen te stellen binnen de mogelijkheden van het bedrijf. Je kunt hierbij goed ‘out of the box’ denken en creatieve oplossingen voor uitdagingen bedenken, niets is jou te gek. 

 

Je vind het leuk om in ons jonge team te werken en er met ons team iedere dag een feest van te maken, zowel voor onze gasten als voor onze collega’s. Je neemt graag de leiding en als stressbestendig persoon zorg je voor overzicht. De werkzaamheden bevinden zich zowel doordeweeks als in het weekend, waarbij de werk-privé balans een belangrijk uitgangspunt voor ons is. 

 

Wij bieden: 

Wij bieden een veelzijdige functie in een snelgroeiend bedrijf waarin er volop mogelijkheid is om mee te groeien en jezelf verder te ontwikkelen. Waar nodig bieden we de mogelijkheid om dit met cursussen te stimuleren. Het aantal uren is in overleg, maar onze voorkeur gaat uit naar 32-38 uur per week. 

 

Nu al zin om ons team te versterken? 

 

Wij kijken uit naar je reactie!

Heb jij in de horeca jouw passie gevonden?
Wat zou jij graag willen?
Heb je al evaring met de horecabranche?
Heb jij interesse in werken bij Villa Kalkoven en mogen we contact met je opnemen?

Bedankt voor de inzending!

image-3168-2021-03-12.jpg